Kadar Pinjaman ASB CIMB RHB Maybank Terkini

JADUAL PINJAMAN MENGIKUT BANK

 

Pinjaman ASB RHB

Pinjaman ASB RHB

 

Kadar Faedah Pinjaman Berjangka: BLR – 1.2% p.a
Tempoh Minima Pinjaman 10 tahun
Maksimum 25 tahun
Jumlah pinjaman min RM10, 000
Maksimum RM200, 000
Margin Pendahuluan 100%
Cara Arahan Tetap Pembayaran balik
Fi penjaga RM200
Yuran  berhenti 3% daripada jumlah pinjaman yang diluluskan jika diselesaikan dalam tempoh 3 tahun pertama

 

Pinjaman ASB CIMB

Pinjaman ASB CIMB

Kelayakan:
Berumur 18 dan 60 tahun
Bumiputera

Jumlah pinjaman min: RM10, 000
Jumlah pinjaman max: Sehingga RM400, 000 bagi setiap peminjam, pada bila-bila masa termasuk baki tertunggak Pinjaman ASB yang sedia ada (jika ada), atau sehingga jumlah pelaburan maksimum yang dibenarkan oleh ASNB, yang mana lebih rendah
Margin Pendahuluan

Bagi jumlah pinjaman sehingga RM200, 000
Sehingga 100% nilai nominal unit-unit ASB
Sehingga 105%, termasuk yang GASBRTA
Bagi jumlah pinjaman melebihi RM200, 000, di mana-mana satu masa
Sehingga 95% daripada nilai nominal unit-unit ASB
Sehingga 100%, termasuk daripada GASBRTA
Tempoh pinjaman Sehingga 25 tahun atau Sehingga usia 60 tahun, yang mana lebih awal
Pinjaman di bawah 30.000
BLR – 1.35% (1 3 tahun)
BLR – 1.30% (selepas itu)
Pinjaman RM30, 000 & ke atas
BLR – 1.65% (sepanjang tempoh pinjaman)

 

Pinjaman ASB Maybank

Pinjaman ASB Maybank terkini

Kelayakan:
Berumur 18 dan 60 tahun
Bumiputera

Jumlah pinjaman min: RM10, 000
Jumlah pinjaman max: Sehingga RM400, 000 bagi setiap peminjam, pada bila-bila masa termasuk baki tertunggak Pinjaman ASB yang sedia ada (jika ada), atau sehingga jumlah pelaburan maksimum yang dibenarkan oleh ASNB, yang mana lebih rendah
Margin Pendahuluan

Bagi jumlah pinjaman sehingga RM200, 000
Sehingga 100% nilai nominal unit-unit ASB
Sehingga 105%, termasuk yang GASBRTA
Bagi jumlah pinjaman melebihi RM200, 000, di mana-mana satu masa
Sehingga 95% daripada nilai nominal unit-unit ASB
Sehingga 100%, termasuk daripada GASBRTA
Tempoh pinjaman Sehingga 25 tahun atau Sehingga usia 60 tahun, yang mana lebih awal
Pinjaman di bawah 30.000
BLR – 1.35% (1 3 tahun)
BLR – 1.30% (selepas itu)
Pinjaman RM30, 000 & ke atas
BLR – 1.65% (sepanjang tempoh pinjaman)

Jom tengok kejap !! Untung-untung nasib dapat barang murah, rm 1.90 pun ada...

39 thoughts on “Kadar Pinjaman ASB CIMB RHB Maybank Terkini”

  1. Hambalee Abu Hassan

    a’kum jika anda membuat pinjaman asb dah tentu dividen kena tolak interest….
    cth dividen 10% – interest 5%= 5% jer anda untung…..saya ada satu skim simpanan keuntung 18-35% setahun…..tak payah buat loan just simpan 250 …seolah anda menyimpan…..30k …..setiap 2 tahun anda akan dapat bonus 1800…
    jumlah simpanan 2 tahun 5652 bahagi 1800 = 0.31 …..bersamaan 31/100 = 31% lagi untung dari anda buat pinjaman asb…..

    jika simpanan 24 tahun ….campur bonus dah RM 104,182

    kalau simpanan anda
    250 x 12bln x 24tahun = 72000

    jika mati@hilang upaya….tak yah simpan…semua simpanan anda dikembalikan….pampasan RM30,000 akan diberi… bonus setiap 2 tahun (RM1800) tetap jalan….kalau mati….duit ini boleh diwariskan kepada ahli keluarga…kalau tak mati cukup 24 tahun boleh kuar semua duit anda berserta bonus….anda dinasihatkan supaya tidak ambik bonus tu…supaya duit anda berganda…menarik bukan …berminat sila whatapss

    1. assalam admin. yg simpanan 250 x 12bulan x 24 tahun tuu bole bg no watsap sy nak tahu lebih lanjut. t.kasih.

  2. Assalamualaikum,

    Loan asb islamic ni bagus, utk bumiputera aje, asw n as1m yg open pun da penuh, gunekan klebihan OPM( Other People Moneys) dgn roll dividen yg dpat tuk tahun brikutnya, kalo loan 100k masih untung 1k, dgn syarat bukan bayar skaligus n dividen dsimpan dlm ASB.

    Doakan lah ye kita smua bjaya dpat 400k loan ASB n mampu pnuhkan skim2 PNB yg lain, jgn ttipu ngan agen2 cpat kaya.

    Wassalam

  3. Lagi satu beb, ada insurance, kalau ta’dir ajal tiba, dapat kat waris melalui wasiyat, waris tak perlu sambung bayar, bawa surat mati n wasiyat ke mahkamah tinggi je, tapi mesti dalam tempoh 6 bulan. Salam.

    1. tdk perlu ke mahkamah tinggi dgn bawak surat wasiat,my angkasa akan uruskan semuanya…waris duduk diam2 kat rumah,sampai tempoh waris akan terus dapat pengagihan harta yg ditinggalkan oleh pewasiat,hub@whatsapp sy untuk maklumat lanjut 017-2060541

  4. Assalamualaikum admin..tumpang iklan..adakah anda mahu gandakan RM 350 anda kepada RM 10600 dalam masa setahun?Yang pasti anda tak perlu promosi,jual barang,cari orang.Nak tahu lebih lanjut WhatsApp 0174663236

  5. Gorverment syarikat yg besar hanya mampu bayar dividen paling tinggi 10 peratus.inikan ada orang tawarkan boleh bayar tinggi dari kerajaan.Zulu jgn tertipu oleh monyet

  6. Hello,
    Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Rose Anna, pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami. hubungi kami hari ini

  7. andai melabur 200k kalau sakit habis 100k
    bermakna pelaburan sia2 dan hangus. buat persediaan utk perlindungan kewangan anda dgn kami.
    Takaful PruBSN
    0133142381

  8. Sekiranya anda melabur 200k tetapi anda di diagnosis menghidap penyakit kritikal yg menelan belanja beratus ribu. Jadi la seorang yg bijak untuk merancang jalan bg mghadapi risiko kesihatan pada masa hadapan.

    Great Eastern Takaful
    +6019-7876438

  9. sy kurang faham macam mana.tapi takpa la sy try g tanya sendiri kat bank….n satu lagi monthly payment tu fixed ke atau dia akan berubah??

  10. Hello,
    Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Janet Robort, pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami.

  11. HENRIETTA FERNANDO

    Perhatian !!! Perhatian !!!!
    Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda pernah ditolak oleh bank dan agensi kewangan yang lain? Cuma perlu, kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah sebanyak 2% kepada orang ramai, syarikat dan masyarakat dengan cara yang jelas dan mudah difahami, terma dan syarat ini.
    Tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% dijamin. Sila memohon sekarang melalui e-mel kami dan anda akan gembira anda lakukan kerana kami akan membuat semua masalah kewangan anda satu perkara yang telah lalu.

  12. Hello,
    Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan DAVID FRANCISCA, pemberi pinjaman pinjaman swasta terkemuka telah membuka peluang kewangan untuk semua yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda pernah ditolak oleh bank dan agensi kewangan yang lain? Cuma perlu, kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah sebanyak 2% kepada orang ramai, syarikat dan masyarakat dengan cara yang jelas dan mudah difahami, terma dan syarat ini. Tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% dijamin.

  13. Hello,
    Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Rose Anna, pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami. hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (roseannamoore70@ gmail. com)

  14. Adakah anda perkara yang telah mendapat pinjaman segera? Anda serius yang memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel (CindyMoore8182@gmail.com)

  15. It’s amazing to pay a visit this web site and reading the views of all
    friends regarding this piece of writing, while I am also eager of getting experience.

  16. Assalamualaikum..saya ingin memohon pinjaman ,sesiapa yg sudi tolong saya? menambah modal perniagaan dn ingin mencari yg jujur yg bole tolong..

    1. Waalaikumussalam sis suhaila, boleh whatsapp saya 0125835496 utk sy beri penerangan mengenai bisnes topup dan bayaran bil hanya melalui telefon anda dapat jana pendapatan pasif dari komisyen.

  17. Pingback: bayaran bonus asb 2018 | wismam.ga

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.